Om att få livet tillbaka.

Kommentera
Första tentveckan här i Amsterdam är äntligen över och tog verkligen livslusten ur en, så  som tentveckor ofta gör. Då jag skulle åka iväg på utbyte fick jag höra att arbetsbördan kommer vara högre och det kan jag intyga att den är!
 
Hur som helst skrev jag sista tenten på fredag mellan 15 och 18 och efter det var jag så slut att jag skakade. Fet mat och en massa timmar Netflix fick bli botningskuren och så småningom fick jag bort den hemska klumpen ur bröstet, även om den där mattheten ännu fanns kvar.
 
Däremot hade jag fantastiskt nog varit och köpt biljetter till en Belgienresa tillsammans med en kompis, så lördag förmiddag satte vi oss i bussen och åkte den ynka två timmar bussresan till Antwerpen. Kameran användes flitigt så min vana trogen kommer en bildbomb att uppenbara sig inom kort. Resan var himla välbehövlig, det var fantastiskt skönt att komma iväg och lämna tentveckan bakom sig. Plötsligt känns livet värt att leva igen.
 
Dessutom har solen börjat skina igen. Fantastiskt.