Amsterdam genom telefonen.

Kommentera
 
Dags att visa lite telefonbilder. Har tagit rätt många så borde antagligen göra dessa inlägg oftare!
 
 
Tror detta var min första dag i centrum.
 
 
En annan dag av utforskande
 
 
Bajamajor finns överallt här? Trotoarer, parkeringsplatser etc.
 
 
Alltså, vi hittade en levande kräfta på väg till metron en kväll?? Jag lovar, det är en kräfta.
 
 
Vi har infört en söndagstraditon att äta frukost ute.
 
 
Annars är min favoritfrukost för tillfället müsli och yogurt.
 
 
Hittade lonkero i lokala matbutiken? Finns ju inte ens i Sverige?
 
 
Roligt då man sökt en bankautomat i 20 min och äntligen hittar en som är ur bruk..
 
 
Hade en ledig dag så jag tog tåget till ett ställe som heter Almere som har Primark!
 
 
Hittade också ett Mölkkyspel i en butik där?
 
 
I lördags satt vi på en takterass-bar! Bilden ger inte utsikten rättvisa.
 
 
Nu har skolan börjat efter två introduktionsveckor.
 
 
Nästan omöjligt att hitta cykelparkering på skolgården!